آخرین اخبار
کد مطلب: 80103
چهارمحال و بختياري چهارشنبه ميزبان رئيس‌جمهور و هيئت دولت
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2029

 

 

 

به گزارش سلام لردگان، قاسم سليماني دشتکي پيش از ظهر امروز در نشست خبري با رسانه‌هاي استان چهارمحال و بختياري گفت: قطعا لمس کردن مشکلات مردم از نزديک و تدبير کردن آن مي‌تواند گرهي از مشکلات مردم اين استان را باز کند.

وي افزود: بر همين اساس و به جهت بازديد از پروژه‌هاي عمراني و رفع مشکلات سرمايه‌گذاري رئيس جمهور به همراه ساير اعضاي دولت پانزدهم و شانزدهم مردادماه ميهمان مردم استان چهارمحال و بختياري خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: سخنراني در جمع مردم اين استان، برگزاري نشست تخصصي با سرمايه‌گذاران و ديدار با نخبگان اين استان از برنامه‌هاي محوري سفر رئيس جمهور به چهارمحال و بختياري مي‌باشد.

وي به وفاداري مردم به نظام اشاره کرد و افزود: مردم چهارمحال و بختياري در طول انقلاب وفاداري و علاقه خود را به نظام با حضور خود در صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي ثابت کرده‌اند.

سليماني دشتکي افزود: مردم استان چهارمحال و بختياري قطعا با استقبال حماسي و باشکوه خود از رئيس جمهور محترم در روز چهارشنبه علاقمندي خود را به نظام نشان خواهند داد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌ها و پيگيري‌هاي به عمل‌ آمده در اين سفر براي تکميل طرح‌هاي عمراني نيمه‌تمام اعم از ملي و استاني اعتبارات خوبي تخصيص داده مي‌شود.

سليماني دشتکي افزود: رئيس‌جمهور توسط ديدار نزديک با سرمايه‌گذاران بخش خصوصي داخلي و خارجي زمينه مشارکت آنان را در خصوص سرمايه‌گذاري در اين استان خصوصا در تکميل طرح‌هاي نيمه تمام فراهم مي‌کند.

وي تصريح کرد: در تلاش هستيم تا با هماهنگي دولت تدبير و اميد از توان مالي و اعتباري شرکت‌هاي هلدينگ يا سرمايه‌گذاري نظير شستا، بنياد تعاون نيروهاي مسلح، بنياد مستضعفان و جانبازان، شرکت سرمايه‌گذاري غدير و شرکت‌هاي مشابه براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام عمراني نظير راه‌آهن، پروژه‌هاي گردشگري و راه‌سازي بهره‌گيري کند.

انتهاي پيام

خبرگزاري فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس